fredag 25 oktober 2013

Y-front

Snart är bilderna över alfabetet slut. Det har varit en fantastiskt rolig utmaning! Idag är vi framme vid Y. 

Det får bli YTA och ytskikt. Vi är lediga några dagar och min renoveringslista är lång. Lilla toan ska få nya tapeter, nytt tvättställ och ny spegel. Till mannens förundran har jag tvingat igenom ett nedsänkt tvättställ för båtar... Vi får väl se om det blir som jag har tänk mig.


Här är nästa projekt för helgen. Utklädningskläder bort - måla väggarna och upp med hyllor så "biblioteket" kan flytta hit. Jag tror det kan bli ett bra nyttjande av det här skrymslet under trappan. Kanske jag måste införskaffa Harry Potter-serien enkom för att han återigen ska få bo i i skrymslet under trappan.


Ja Yllkesockar höll jag på att glömma. Ett måste i vår del av landet. Det är tur att gamla händer fortfarande kommer ihåg hur man stickar strumpor. 

Ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar