lördag 19 oktober 2013

S som i surpropp

Efter R kommer som bekant S

De senaste veckorna har mycket handlat om självkännedom och självinsikt. 
Ibland har vi ju en helt annan bild av oss själva än vad andra har. 
(Kallas ofta för Joharifönstret) Så nu dags för lite självinsikt.

Den här bilden stämmer rätt bra överens med mig - jag klär dock betydligt sämre i rött läppstift. 
Jag tror att ganska många människor tycker att det här är en rätt bra bild av mig. 

bild lånad från svt.se

Sen finns det människor i min närhet, både hemma och på jobbet 
som tycker att det här är en bättre bild av mig..

Trash heap
den allvetande skräphögen - bild lånad från wikipedia

Jag har i och för sig inte glasögon, men annars är det kanske ganska likt..

Mitt S för dagen (förutom de ovan) är SNÖ

vi har ju fått den första för i år.




Ha en fin lördag allihop! 
Gå en bloggpromenad hos Malin och Sara och
 kom ihåg att kommentera i deras bloggar. 
1 kr/ kommentar går till Cancerforskningen.


1 kommentar:

  1. haha... jag tycker också att jag är lite som häxan surtant ibland. Men nån måste ju vara det! :-)

    SvaraRadera