tisdag 8 oktober 2013

Hopplös, hjälplös eller hela högen

Ibland rinner det över. När trotthetstårarna rinner och motgångarna står på rad då kan man verkligen känna sig mer som en hjälplös femåring än en kompetent 35-åring. 

Jag är så tacksam att när jag kände mig så här ville tjejerna ändå vara med mig, utan tjafs och bara vara. En sån där eftermiddag man plockar fram en riktig skitdag när konflikterna står som spön i backen.
Vi har pratat i telefon med både mommo och gammelmommo. 
Lilla S satte sig också och ritade inbjudningar till jul.

Det får bli min utmaning för idag H för HELA HÖGEN




Av någon underlig anledning tyckte hon att jag inte behövde några ben... När jag säger benlös tänker jag alltid på Mikael Andersson berättelse armlös, benlös men inte hjälplös som är en fantastisk berättelse om att överleva mot alla odds och tankens kraft. 

Kom i håg att kika in hos Malin och Sara och lämna en kommentar och spana in alla andra bokstavsbloggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar