torsdag 22 november 2012

Inspirera mera

Efter mitt senaste inlägg om julhysteri har mina snälla kollegor försökt övertyga mig om det förträffliga med påbörja julfirandet bums :-)

Jag tänker fortfarande vänta med julpyntet till första advent, men jag har tjuvstartat och tagit in en minigran i köket? På internet finns hur mycket inspiration som helst och om du gillar fina bilder på coola grejor rekommenderar jag pinterest! Det är ett fantastiskt program där man kan söka bilder inom olika området och samla dem och dela dem med sina vänner.

Här är en länk till en sida som beskriver hur man använder pinterest: http://www.helalf.se/2012/03/06/nyfiken-pa-pinterest-har-ar-en-guide-och-en-lista-med-alla-svenska-foretag/

Alla bilder här under kommer från pinterest.

Jag hittade massor med inspiration - jag hoppas du gör det med!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar