fredag 29 april 2011

Äntligen fredag!

Åh! Vad det är skönt med fredagar! Det är nästan den bästa dagen på hela helgen - just för att man har hela helgen kvar. Att leka och mysa och kanske njuta av ett glas vin med bästa maken. I helgen ska vi titta på valborgseld med fina familjen söder om staden.

Idag har jag hunnit shoppa lite. Ni som känner mig vet att jag gillar vitt i inredning (till stortjejens förtrytelse) och massor med färg i kläder! Den här godingen är från H&M.

En sväng på Indiska hann jag också. En kopp till jobbet - min fina prickiga skvimpar så mycket så jag får onda ögat av städpersonalen :). Liter servetter och kakformar för att förgylla utefikat fick också hänga med hem. Som grädde på moset hade senast numret av drömhem och trädgård landat i brevlådan... Som laddat för en bra helg alltså.

Ha en skön helg och låt er inspireras av hånglande kungligheter! Mer hångel åt folket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar