söndag 13 mars 2011

ja må hon leva!

Mars är verkligen kalasmånden framför andra! Det sägs att det är 10 april som är dagen då det föds flest barn i Sverige, men här är det mars som är den stora kalasmånaden och kalasen avlöser varandra.

Jag fick så fina presenter från familjen på Sst så det var inte mer än rätt att det fick bli extra fina paket tillbaka till världens bästa L!

På mitt jobb är det tradition att bjuda på fika när man fyller år. Min födelsedag sammanföll i år med fettisdagen och det bjöds på semlor på jobbet. Därför fick det bli cupcakes på fredagen istället. Här en sort med hallon och choklad.

De här hi-hat cupcakes gjorde verkligen succé. Det är ju lite meckiga att göra, men faller verkligen i smaken! receptet har jag hämtat här En hi-hat cupcake är en chokladmuffins med frosting av sjuden maräng som sen doppas i smält choklad.
Och så min darling! En rosa cuttlebug! Den stansar och präglar som en dans. Det är på vä två alfabet till den så man kan stansa bokstäver också. Jag ska visa ett resultat så fort jag hunnit pyssla till det :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar