måndag 6 september 2010

höstmys i sommarvärme



Idag kom jag hem efter en tung dag på jobbet, huvudet sprängde och jag var färdig på att lägga mig ner och sova till nästa vecka. När jag kom in på gården hade bästa maken middagen färdigoch det vara bara att sätta sig vid dukart bord. Livet blev genast lite lättare ;)

Dessutom hade det landat en H&M home katalog och en Lantliv i min brevlåda - nu var det nog egentligen en ganska bra dag ändå. Så nu är det ren njutning en liten stund med en kopp gott te och två trevliga tidningar att bläddra i och drömma om..


Av en händelse sladdade jag in på den fantastiska bloggen baka liten kaka - om jag inte hade så lätt att lagra härliga bakverk i ett antal volanger på magen hade jag genast satt i gång och dra fram alla bakattiraler efter att ha blivit inspiererad av Toves fantanstiska bakverk!
Ha en skön måndag!
kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar