lördag 25 maj 2013

Bråda dagar

Tänka sig att imorgon är det ingen vanlig dag för det är lilla S födelsedag. 6 år tänker hon fylla och det är en välregisserad födelsedag. "Jag vill ha frukost på sängen och då ska ni ha en bricka med smörgåsar och en blomma och paket. Jag vill också ha en bit prinsesstårta eftersom jag är en prinsessa" 

Ja vad säger man det är väl säkrast att göra som prinsessan vill :-)

Efter en lång dag där en unge fick hänga med i scoutskogen och en unge fick hänga med pappa på jobbet fick vi dem äntligen i säng. Då är det dags för paketinslagning. Det är verkligen en av mina favoritsysselsättningar. Det finns så himla många fina papper, snören och grejor man kan använda för att dekorera paketen.  De här fina snörbollarna kommer från Village. Här i stan finns ingen sån butik så det brukar vara ett självklart stopp när jag är på resa. Den gula, den lila och den gröna bollen är inköpta i Falun för två veckor sedan.


Här är några av paketen. Det vita pappret är stämplat med stämpeln "du gör mig glad". Spets är himla snyggt på paket så det försöker jag också hålla utkik efter.



Ha en fin lördag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar