torsdag 21 mars 2013

det hänger på omslaget

 Idag känns det verkligen att det är vår i luften. Den där våren har suttit långt inne häruppe i norr. Jag vet inte om ni ser det men det droppar från taket!

Bara för att jag hela vintern skrutit om att vi har så friska barn blev stora C febrig och lite hängig idag så det var bara att stanna hemma. När man har barn i skolåldern vill de dock inte sitta nära i soffan och se film, nej varje unge med var sitt datormedium. En stund sen var det de rastlösas gäng..

Själv har jag passat på att pimpa två pärmar. De är gamla rackare som återfanns djupt ner i myndighetens källare...

En ska vara för recepten som kommer med våra vinleveranser.
Den fick nya kläder med tapet och fint papper.


Jobbet behövde en pärm för plastkort. Den fick nya kläder av snyggingtapet.


 Sjuklingen syr Barbiekläder till syrrans Barbiedockor.

Min dräng hade också en dräng..


Ha en skön torsdag! imorgon är det fredag och till 
helgen får jag förhoppningsvis en fungerande tvättstuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar