söndag 13 november 2011

äntligen never ending..

Jag har flera gånger skrivit om att jag vill prova vika ett "never ending card". Jag sprang över en utmärkt tutorial här. Och här är min version. (av någon märklig anledning av bilderna på sné)

Första sidan : beige cardstock, papper från gömmorna. Textstämpel från reprint och pappersblomma från gömmorna.

Andra sidan: Min favvostämpel om änglars tofflor. Delar av en teddystämpel färglagd med promarker och stansad med nestabilltys på cuttlebugen

papper från gömmorna (det prickiga är baksidan på det med rosor) stämplar från gel á tins. stämplad med distress ink "frayerd burlap".


sista sidan: papper från gömmorna. Lite embossing på det vita pappret med blommorna.


En liten tänsticksask och ett ljus hann jag också med.

Favvostämpel igen :-) pappret är akvarellpapper som färgats med distress ink. Bakgrundspappret är ett blad från en gammal bibel. Band från mammas lampskärmstillverkar-gömmor.


Andra sidan. Papper med änglar ev. reprint, halvpärlor från youdo


Ljuset

jag värmde lite för länge så motivet är inte toppen, men man lär så länge man lever.


Nu är det dags att vila lite innan veckan drar igång med ytterligare en resa till huvudstaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar